.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز طرح تابستانه پليس راهنمائي و رانندگي

شمال نیوز: رئيس پليس راهنمائي و رانندگي مازندران از آغاز طرح تابستانه پليس راهور استان، در برقراري نظم و امنيت ترافيکي در ايام تعطيلات تابستان در سطح استان خبر داد .

سرهنگ داوود قاسميان با اعلام اين خبر افزود: با توجه به برگزاري انتخابات 24 خرداد وپايان سال تحصيلي و آغاز دور اول سفرهاي تابستاني طرح ويژه تابستانه پليس راهور از 18 خرداد ماه در سراسر استان اجرا مي شود.
به گزارش شمال نیوز، وي هدف از اجراي اين طرح را ايجاد امنيت و آرامش براي مردم و جلب رضايتمندي عمومي از پليس در راستاي برقراري نظم وامنيت ترافيکي و تسهيل در عبور ومرور دانست و افزود:تقويت حضور موثر و هدفمند ماموران پليس راهور در سطح خيابان ها و ميادين اصلي شهر ها و نقاط حادثه خيز و پيشگيري از ارتکاب به تخلفات رانندگي وحوادث رانندگي از اهداف ديگر اين طرح است .
رئيس پليس راهنمائي ور انندگي مازندران خاطر نشان کرد:در اين طرح همچنين با هرگونه ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي برابر قانون برخودر خواهد شد .
وي آلودگي صوتي، سگ گرداني ، کشف حجاب توسط بانوان راننده و سرنشين خودرو را از جمله ناهنجاري هاي اجتماعي دانست که پليس برابر قانون با آن برخورد خواهد کرد.
سرهنگ قاسميان تصريح کرد:در اين طرح پليس ضمن انجام تست سلامت از رانندگان وسايل نقليه با استفاده از تجهيزات الکترونيکي تخلفات رانندگان را ثبت خواهد کرد.
رئيس پليس راهنمائي و رانندگي مازندران از اجراي مرحله دوم طرح تابستانه پليس راهور از 17 مرداد ماه تا 31 شهريور ماه خبر داد و افزود: اين طرح تا پايان تابستان ادامه خواهد داشت ./ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.